DİKKAT

DİKKAT!!! Mağdur Olmamak İçin Hiçbir Kişi Yada Firmaya Ön Kapora Göndermeyiniz.

EVİNİZDE İŞ YAPIN, PARA KAZANIN

İstanbul'da; Bahçeşehir, Boğazköy, Esenkent, Esenyurt ve yakın bölgelerine;
Evlere İş Verilir.

Boncuk, kelebek, pul, düğme, toka ve buna benzer aksesuarlar kullanılarak;

Hırka, bluz, t-shirt, çanta, terlik, kemer gibi ürünler üzerine uygulanan çeşitli işler...

Her partide farklı işler olabildiği gibi, bazı ürünler devamlı da olabiliyor.

Parça başına ödeme yapılıyor, yaptığınız kadar kazanıyorsunuz.

Gelip alıyorsunuz, yapıp getiriyorsunuz.

Teslimat-dağıtım ve ödemeler, Bahçeşehir Boğazköy'de yapılmaktadır.

Ekgelir imkanı; evde ek iş yaparak gelir fırsatı yakala. Evde çalışarak para kazan, evde iş yap, evde çalış, para kazan.

Evde iş yaparak para kazanmak isteyenler:

Ekibimize katılın...

Firmalar: Ekibimizden faydalanın.

4 yorum:

  1. merhaba bu işi yapmak istiyorum ama size nasıl ulaşacağım?yardımcı olursanız sevinirim.esenkentte oturuyorum.

    YanıtlaSil
  2. merhaba bu işi yapmak istiyorum beykent camisinin asagisinda oturuyorum size nasıl ulasabilirim

    YanıtlaSil
  3. daha öncedende mesaj göndermiştik size ama bi haber alamadık nası yapabililriz bu işi acaba..bahçeshirde oturuyoruz

    YanıtlaSil
  4. beylıkduzundeyım ıse ıhtıyacıım var elım yatkın 05072299606 turkcell kuyumcu da calıstım takı montaj ısınden anlıyorum tekno_cano@hotmail.com

    YanıtlaSil