DİKKAT

DİKKAT!!! Mağdur Olmamak İçin Hiçbir Kişi Yada Firmaya Ön Kapora Göndermeyiniz.

Gelin hep birlikte işimizi kuralım birlikte kazanalım

Şu anda ilgilenmiş olduğumuz iş swarovski taşlarla tasarım,bunun içine dahil edebileceğimiz takı,aksesuar,dekorasyon objeleri,elbiseler ve daha birçok alt kollar mevcut.Gelin hep birlikte işimizi kuralım birlikte kazanalım.İstanbul' da oturan ve iş yapmak,gelir sağlamak isteyen bayanlar size teklifimiz ortaklık ve ne kadar çok kişi olursak o kadar da az sermaye gerekir bunun yanında da alt kollar olan işleri paylaşıp birlikte yapalım.Ortak bir noktada atolyemizi açıp tasarımlarımızı gerçekleştiririz.Bireysel olarak bunu yapmanın zorluğunu yaşamışsınızdır.Pazarımızda hazır,projelerimiz günden güne yapılıyor tek farkımız tasarımlarda fark yaratmamız ,bu ürünlerimizi sunacağımız standlar için bile geçerli.mağaza açıp masrafa girmeyi düşünmüyoruz.Alışveriş merkezlerinde standlarda,elit cafelerde ürünlere göre pazarımız değişken ama elit kesim.Bu nedenle ürünlerimizde kaliteli olacaktır.Malları tahtakaleden alıyoruz ve çok da ucuza mal ediyoruz.gelin görüşelim yapabileceklerimizi konuşalım.şu anda 3 kişiyiz.hedefimiz en az 10 kişi ki katılım olursa artabilir.
detaylar için 


ata_batuhan@windowslive.com

YASEMİN YAŞAR
(SADECE BAYANLAR İÇİN)

4 yorum:

  1. merhaba bende yasemin yaşar bu işle ilgilenmek istiyorum ama öncelik olarak sizler ile tanışmak istiyorum ulaşmak isterseniz 0535 9430949 bu konuyu çok araştırdım fikirlerimizin birlektiliği bizi iyi bir yola götüreceğini düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. toptan hertürlü el işi örgü , dantel, şal vb.el işleri yapılmaktadır. Nevşehirin avanos ilçesinde ihtiyacı olan ev hanımlarına yardım etmek istiyorum sizde destek vermek isterseniz 05063794967 no dan ulaşabilirsiniz.Şimdiden çok teşekürler.

    YanıtlaSil
  3. mrb bu sayfaya ilan vermek istedim ama bulamadım en uygun yer burası sanıyorum. bende evde kendi çapımda takı yapmaya çalışıyorum ama satması zor oluyor bu şekilde. bunu sürekli yapabileceğim bir yer arıyorum aslında.ilgilenen olursa sevinirim. tebessum1983@hotmail.com msn adresim burdan görüşebiliriz.

    YanıtlaSil
  4. merhaba, güzel sanatlar mezunuyum. ben de düşünüyordum bu tarz bir iş yapmayı. görüşelim lütfen. ganfetim_35@hotmail.com

    YanıtlaSil