DİKKAT

DİKKAT!!! Mağdur Olmamak İçin Hiçbir Kişi Yada Firmaya Ön Kapora Göndermeyiniz.

MANDAL MONTAJI İŞİ VERİLİR

EVE ÇAMAŞIR MANDAL MONTAJI İŞİ VERİLİR


MERHABA İSTANBUL ANADOLU YAKASINDA OTURAN ARKADAŞLAR EVİNİZDE İŞ YAPMAK ISTERMİSİNİZ? 
OTURDUĞUNUZ MAHALLEDEKI KOMSULARINIZLA BIRLIKTE EVİNİZDEN ÇIKMADAN ÇAMAŞIR MANDAL MONTAJI YAPTIRILACAKTIR. EVİNİZDE AİLENİZLE BİRLİKTE YAPACAGINIZ BİR İŞ. İLGİLENENLERİN aslan_sinan34@hotmail.ADRESİNE TELEFON NUMARALARI VE BULUNDUKLARI SEMTİ BİLDIRMELERİ VE YAKLAŞIK ON ONBES EV OLMALARI ÖNEMLE RİCA OLUNUR. SAYGILAR

12 yorum:

  1. Hülya Karan üsküdar 0 533 656 79 82

    YanıtlaSil
  2. esma ümraniye yaklaşık 10-15 kişiyiz
    ben daha önce mail attım ama cevap gelmedi
    mail adresim esmasaracdemir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. 10 kişilik grubuz. tuzla da ikamet ediyoruz .işi kendi alma-teslim etme imkanımız var.acil cevap bekliyoruz.lale_zar34hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. mrh ben ist tuzladan bende evimde mandal yapabilirim acil lütfen ihtiyacım var cvp bekliyorum eşimle beraber yapacağız

    YanıtlaSil
  5. msn mi yazayım deryaden1@hotmail.com eşimle beraber yapacam acil lütfen çok acil hemde ist tuzlada oturuyorum ne olur yardımcı olun msj bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. merhaba bende sultanbeylide oturuyorum.işe çok ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim tel 05359699614

    YanıtlaSil
  7. samandırada/sancaktepede oturuyorum.Daha önce iş tercübelerim var.Sizinle çalışmak istiyorum. cep:05346584242 ew:3118776

    YanıtlaSil
  8. bu ne biçim bir iş ya kimse arayıp sormuyo paramı aldılar ve telefonlar kapalı hiç kim se yok
    lütfen inanmmayın

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben istanbul/kağıthane de oturuyorum.mandal işi yapmak istiyoruz.15 20 ev oluruz.
    irtibat numaraları
    0507 722 89 51
    212 321 23 35

    YanıtlaSil
  10. merhaba gebzeden ayla.sitede oturuyoruz.komşularımla mandal işi yapmak istiyoruz.ararsanız sevinirim en az 30 ev oluruz .5444024979

    YanıtlaSil
  11. merhaba arkadaşlarla mandal işi yapmak istiyoruz.gebzede oturuyoruz.işimizi kendimizde alıp verebiliriz aracımız müsait.aramanızı bekliyoruz
    5352064971

    YanıtlaSil
  12. cemil atar istanbul tuzlada oturuyorum acil işe ihtiyacım var ilgilenirseniz sevinirim telefon no 05073644582

    YanıtlaSil