DİKKAT

DİKKAT!!! Mağdur Olmamak İçin Hiçbir Kişi Yada Firmaya Ön Kapora Göndermeyiniz.

İstanbul Güngören'de taş dizimi işi

İstanbul Güngören'de taş dizimi ile ilgili yeni iş yeri açmayı planlıyoruz. Yine o civarda oturan ve taş dizim işi yapabilecek ayrıca işlerin ileri safhalarında da ekibin kalıcı üyesi olabilecek çalışma arkadaşları ve ekipleri arıyoruz. Sorumluluğunu bilen, uyumlu, uzun nefesli bir çalışma arzulayan arkadaşlara kapımız açıktır.
Lütfen iletişim bilgilerinizi " mgulener@hotmail.com " adresine ulaştırınız veya aşağıda yorum bölümüne e-mail adresinizi bırakınız. En kısa sürede sizinle irtibata geçilecektir.



http://tasdizim.blogspot.com/2011/09/gungorende-tas-dizimi-ile-ilgili-yeni.html
Saygılarımla,

7 yorum:

  1. efilbora@hotmail.com
    işinizle ilgileniyorum.

    YanıtlaSil
  2. pehlulatak05@hotmail.com adresim işinizle ilgileniyorum büyükçekmecede oturuyorum aracım var

    YanıtlaSil
  3. Bende taş dizim işiyle ilgileniyorum. Mail adresinden ulaşabilirseniz sevinirim...
    cansuu.ist@mynet.com

    YanıtlaSil
  4. ben ve grubumla beraber evde iş yapmak istiyorum şimdilik 7 kişiyiz iş devamlı olursa daha fazla kişi ile çalışabiliriz haticedemirtas-mert@hotmail.com adresine telefon numaranızı bırakırsanız irtibata geçebiliiz

    YanıtlaSil
  5. Merhaba..Daha öncede güngörende taş dizim işi yaptım.Ekibimde var ..
    ulus_kartal@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz ...saygılar

    YanıtlaSil
  6. işinizle ilşgileniyorum melek

    YanıtlaSil
  7. 6 yıllık iş tecrübem var işinizle ilgileniyorum eşimin malini bırakıyorum dönüş yaparsanız sevinirim sinanmanav@hotmail.com

    YanıtlaSil