DİKKAT

DİKKAT!!! Mağdur Olmamak İçin Hiçbir Kişi Yada Firmaya Ön Kapora Göndermeyiniz.

Evde İnternettenYazı Yazacak Bayan Elemanlar Aranıyor


İş Tanımı : Özellikle Ev Hanımları ve Bayan Üniversite öğrencilerinin Bilgisayar Başında Kadın, Sağlık, Magazin, Moda gibi konularda ilgili siteye özgün ve güncel yazılar girerek para kazanması.
İş Detayı : İşe Kabul edilecek bayanların, Kadın Konulu internet portal sitemizde (moda, giyim, sağlık vb) konular ekleyerek para kazanma modelidir.
Peki Kazanç Sistemi Nasıl ?
Siteye her yazdığınız yazının üzerinde ve altında Sizin Kodunuzla otomatik eklenecek Google Reklamları yer alacak. Bu Reklamlar sayesinde hangi yazarın yazısı ile Ne kadar reklam geliri elde edilmiş görülecek.
Sistem google gibi dünyanın en gelişmiş Adsense yapısı sayesinde şeffaf olacak. Ve Günlük / Haftalık Rapor sunulacak.
Peki Ne Kadar Kazanacağım ?
Siteye ne kadar fazla yazı girerseniz o kadar fazla kazanacaksınız. Size tarafımızdan en çok kazandıran konuları belirteceğiz. Burda önemli olan başka yerde olan bir yazıyı kopyalamak yerine kendi yorumlarınızı katarak yazılar yazmaktır.
Her gün düzenli 5 yazı ekleyen bir kişi 2-3 ay sonra ayda 200 dolar kazanabilir. Bunu siz belirli bir yazıdan sonra göreceksiniz.
Örneğin 3 ay boyunca sürekli yazı yazan biri kişi 3 ay önce yazdığı yazıdan bile ücret alacak. Yazıların yayında olması yeterlidir.
Ödemeler Her Ay ayın 26-28 arası yapılmaktadır.

53 yorum:

  1. clsnpln@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. dammernn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. sakura_chan1978@hotmail.com
    makale yazarlığı yapıyorum.

    YanıtlaSil
  4. zubeyde_1970@hotmail.com makale yazarlıgı

    YanıtlaSil
  5. srwt91_300@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. istan__bul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. bahsi geçen konularda kitapları ve gazete köşe yazıları olan yazarım. Daha önceden editörlük de yapmıştım. profesyonel bir yazar olarak sanatçı ve modacı çevrem sayesinde ve aldığım eğitim nedeniyle böyle bir işi iyi yapabileceğime inanıyorum. yazar.aysegultoker@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Bu arada...Aktif olarak 16 senedir Avon satış temsilciliği yapan, bakanlık onaylı estetisyen belgesine sahip, Haberdar gazetesi köşe yazarıyım. (ek bilgi)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba...hotmailgiller@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Selamlar pisikouba@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. esra.k_@windowslive.com

    YanıtlaSil
  12. ben ev hanımıyım bu tür işleri zannediyorum evdeki bayanları ailelerine katkıda bulunmaları için sunuyorsunuz...İnanın evde o kadar çok çalışmak isteyip çalışamayan ev hanımı varki hepsi böle imkan beklior size çok teşekkür ediyorum...... dilek_sirti@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. aydan.yildirim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. g.gunsal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. melissa_nil@mynet.com

    YanıtlaSil
  16. d.candyangel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. moda tasarımı mezunuyum moda sağlık kozmetik hakkında baya bilgiye sahip olduğumu düşünüyorum size yararlı olabileceğime inanıyorum baybyzeyno@hotmail.com tşklr

    YanıtlaSil
  18. elif__izmirli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. merhaba,
    psikolojik danışman ve rehber öğretmenim bu iş ilanı ile ilgileniyorum satuna.17@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. sevdaoz@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  21. merhaba halkla ilşkiler mezunuyum çok değişik alanlarda yazabilirim s.dagtekin@mynet.com

    YanıtlaSil
  22. sevalcavus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. bu işin altından kalkabilirim :) unal.serpil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. antimodernist@hotmail.com selamlar...

    YanıtlaSil
  25. zynp.hsn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. ben de evde yapabileceğim iş arıyorum.hali hazırda iş aramak için bilgisayarda oldukça zaman geçiriyorum, bu işi de yapabileceğimi düşünüyorum.sferides@hotmail.com teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  27. nzlglmutfakta@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. hatice.algul@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Merhaba;
    Yaşam koçuyum,aynı zamanda cam seramik mezunuyum,bebeğim olduğu için ofis işlerime ara verdim ancak internet üzerinden bilgi aktarımı yapabilir,okuyucularınızın dertlerini dinleyebilir yönlendirmeler yapabilirim.
    natlife@superposta.com adresinden bana ulaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar,
    bu tarz bir iş tam bana göre . Benile irtibata geçerseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
    ceys4@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. hulya_3438@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar,
    25 yıllık iş hayatı tecrübemle sanırım çift taraflı fayda sağlayabiliriz.
    Teşekkürler
    1969selma@windowslive.com

    YanıtlaSil
  33. banu.basgu@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. mtunahatipoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. sega_4535@hotmail.com size yararlı olabilirim..

    YanıtlaSil
  36. fdvefd@mynet.com

    YanıtlaSil
  37. ek iş isteyenler lütfen tıklayınızz..

    http://tr.oriflame.com/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=1063651

    YanıtlaSil
  38. merhaba moda editörüyüm ve makale yazarlığı da yapıyorum ilgilenirseniz bana ulaşın emine--yd@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. bende yapmak isterim. hulyacabuk2008@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Kimseyi aramıyorlar. boşuna yazmayın. ne Türkçe'yi doğru kullanmanız, ne tahsiliniz, deneyiminiz, ne de yaşam tarzınızla ilgilendikleri var. Ben de yayınevi olmayan ve para kazanamadığı için evinde oturan, iki kitap çıkarmış, gönüllü olarak gazeteye yazı yazan, eski editör, yazan biriyim ama benim için bile geri dönmediler. boşa verilmiş ilan. yayına veren bile takip etmiyor. Boş yere umutlanmayın. Bir şey çıkmıyor.
    gultoker@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. selamlar oktayustayemektarifleri.biz sitesinde tarif göndererek para kazanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  42. merhabalar...
    yazınızı cok buyuk bır ılgıyle okudum ve yazınızın altında 42 adet yorum bırakılmıs. herkez maıl adresını eklemıs kendısınden bahsetmıs fakat benım anlayamadıgım; neden bızım sıze ulasmamızı saglayacak bır ırtıbat numarası ya da maıl adresı ya da fırmanıza,sitenize...vs dair bulunmamakta?
    svgakgul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. esrasahin.35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. bu internet sitesinde yazısı yayınlanan ve gerçektn kazanç elde eden var mı yoksa bu ilan da mı sahte

    YanıtlaSil
  45. nasıl başvuru yapılacağı belirtilmiyor..tarihi eski..artık güncel değilmi?

    YanıtlaSil
  46. fadimecetin@windowslive.com

    YanıtlaSil
  47. htc-fth-duha-mank@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Gulsenkan@outlook.com. 10 parmak klavye,hizli ve titiz,sistemli ve kesinlikle zamaninda teslim,tercih sizin.

    YanıtlaSil